Lähtöaika 13:30 ja alustavat hinnat 20/25 €
Ilmoittautuminen auki!
pöö wrote:Monelta on lähtö Lappeenrantaan ja paljonko on ilmottautuneita?
fanittaja wrote:Kellään tietoa, mahtuuko vielä mukaan? Mihin sitä pitäisi ilmottautua..
Vsopanen wrote:Milloin paikat varattiin loppuun? Kannattaako torstai-iltana ilmoittautuneen vaivautua Iloisen kulkijan eteen?
Joku tolkku wrote:Jatkoajan keskustelussa puidaan Pelicans-fanien ala-arvoista käytöstä Lappeenrannassa. "Kannustushan" oli eräiden kohdalla tasoa "vit*n *o*o!", "vit*n vammaset!" ja "vitt* mä tapan sut!", keskisormet pystyssä totta kai. Kolikoita satoi jäälle ja penkkejä rikottiin. Kusipäistä ja hävettävää touhua kaiken kaikkiaan. Myös Rauman taannoisen katsomosekoilun nähneenä olen huolissani Pelicansin vieraskannustuskulttuurin tilasta. Kuinka pitkälle sekoilussa oikein mennään? Hyväksyykö Flying Pelicans matkanjärjestäjänä muutamien lahtelaisfanien provosoivan, agressiivisen ja täysin alatyylisen käytöksen? Aletaanko Pelsu-faneja pian kohdella vieraspaikkakunnilla samaan tyyliin kuin Jokeri-faneja Jyväskylässä? Jonkun idiootin takia koko jengiltä jää matsi näkemättä. Ei siinä mitään, että vastustajaa vihataan, mutta v*ittuilut voi hoitaa tyylilläkin.
Jason26 wrote:Tossahan noita syitä olikin, miksi itse jätin reissun tekemättä fanibussilla. Oli sellainen kutina, että juuri tämän tyylistä käyttäytymistä on tiedossa juuri Lappeenrannassa. Ja näin juuri kävi.
Kyllä taas muutama ylilyönti nähtiin ja etenkin se tavaroiden heittely ei tunnu loppuvan ennen kuin heittelijät lopetetaan. Tämä heittely ei ole meidän valvotavissa(eikä oikein tehtäväkään) ja tuottaa järkkäreillekkin ongelmia. Mitä muuhun käytökseen tulee, niin olet oikeassa että tietyt huutelut ylittävät hyvän maun rajat...
Lappeenrannassa järkkärit eivät edes yrittäneet lopettaa kolikonviskelyä ja penkkien potkimista vaan seurasivat touhua sivusta tumput suorina. Jollakin toisella paikkakunnalla olisi heitetty vuoren varmasti muutama sälli hallista pihalle.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests